OK

Ta strona używa ciasteczek (cookies). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej

Facebook
0 prod. 0,00 Do kasy

Zwroty, wymiana, reklamacje

ZWROTY

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku “O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, (Dz.U. 2000 Nr 22, poz. 271), Zamawiający może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie Internetowym bez podania przyczyny, informując o tym fakcie obsługę Sklepu Internetowego w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki oraz odsyłając zakupiony towar w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania (koszt przesyłki ponosi Zamawiający).
W przypadku podjęcia decyzji o odstąpieniu od umowy, Zamawiający kontaktuje się z Obsługą Sklepu Internetowego drogą mailową: info@herbamedicus.pl bądź telefonicznie: 42/2094964, i odsyła niespełniający oczekiwań produkt (Gwarancja satysfakcji lub zwrot pieniędzy) na adres: HERBAMEDICUS Sp. z o.o., ul. Kazimierza Wielkiego 3, 95-080 Tuszyn. Zamawiający zobowiązany jest do odesłania towaru należycie zapakowanego wraz z wypełnionym Oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość oraz otrzymanym dokumentem sprzedaży (paragon lub faktura).
Zwracany towar musi spełniać następujące wymagania: – nie może być rozpieczętowany – nie może nosić jakichkolwiek śladów używania – nie może być zniszczony w żaden inny sposób – Jeśli wszystkie ww. warunki zwrotu towaru zostaną spełnione, zwrot pieniędzy w wysokości ceny odesłanego towaru, nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie do 14 dni, poprzez uznanie rachunku bankowego, z którego Zamawiający dokonał zapłaty za towar. – nie przyjmujemy paczek ze zwrotami wysłanymi w formie “za pobraniem”, zwrotów dokonujemy przelewem.

REKLAMACJE

Jeżeli po otrzymaniu towaru Zamawiający znajdzie w nim wady, ma prawo, po uprzednim skontaktowaniu się z Obsługą Sklepu Internetowego drogą mailową: info@herbamedicus.pl bądź telefonicznie: 42/2094964, przygotować i wysłać wadliwy produkt. Do reklamowanego towaru prosimy dołączyć Wniosek reklamacyjny wraz z otrzymanym dokumentem sprzedaży (paragon lub faktura). Reklamacja powinna zawierać opis wady oraz dzień jej powstania. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep Internetowy przesyłki z reklamowanym produktem. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie, zgodnie z opcją wybraną przez Zamawiającego, wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (np. z powodu wyczerpania zapasów danego towaru), Zamawiający otrzyma zwrot równowartości ceny produktu lub zostaną mu zaproponowane inne, dostępne w sklepie towary w podobnej cenie. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm, którymi oklejona jest przesyłka. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia, otwierania lub gdy taśmy są zerwane lub nieoryginalne, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody. Spisanie protokołu szkody jest obowiązkiem kuriera i nie może on odmówić jego spisania.

Zapisanie się do newslettera

Otrzymuj informacje o nowościach i promocjach wprost do Twojej skrzynki e-mailowej:

Copyright © herbamedicus.com.pl Wszystkie prawa zastrzeżone. Ta strona wykorzystuje pliki cookies.
Powered by i-systems.pl