OK

Ta strona używa ciasteczek (cookies). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
„Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki”

Facebook
0 prod. 0,00 Do kasy

Dotacja

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
„Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki”

Firma Herbamedicus Sp. z o.o podpisała umowę na realizację projektu WND–POIG.08.02.00-10-084/13 pn. „Wdrożenie innowacyjnego systemu klasy B2B wspierającego procesy przedsiębiorstwa zajmującego się dystrybucją i handlem naturalnymi preparatami” współfinansowanego ze środków działania 8.2 Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 -2013.

Projekt polegał na stworzeniu i wdrożeniu nowoczesnego systemu informatycznego klasy B2B dla branży dystrybucji i handlu naturalnymi preparatami. Innowacyjność systemu polegała na wsparciu i zintegrowaniu szeregu procesów biznesowych pomiędzy Wnioskodawcą a jego partnerami. Celem systemu było wsparcie procesów, dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii i rozwiązań informatycznych.

Wdrożony system B2B obejmuje szereg procesów biznesowych. Wyodrębniliśmy 7 głównych procesów biznesowych (procesy o charakterze operacyjnym), które zostały objęte systemem:

Proces wymiany informacji i dokumentów – automatyczne przetwarzanie i przesyłanie informacji i dokumentów pomiędzy wszystkimi partnerami. Proces magazynowo-zakupowy – automatyczne sterowanie stanem magazynu, biorąc pod uwagę spływające zamówienia oraz uzupełnianie towarów od dostawców. Proces sprzedażowy – automatyczne przetwarzanie i grupowanie zamówień spływających od partnerów. Proces logistyczny – automatyczne i inteligentne zarzadzanie transportem towarów, pomiędzy partnerami i magazynami. Proces rozliczania – automatyczne rozliczanie zamówień i dostaw w formie e dokumentów. Proces marketingowy – automatyczne realizowanie akcji marketingowych oraz wsparcie telemarketingu. Proces raportowania i monitorowania automatyczne śledzenie stanu realizacji zlecenia i generowanie raportów.

Wdrożony system B2B objął w pierwszej fazie łącznie 4 przedsiębiorstwa: Wnioskodawcę i 3 jego partnerów.

„Inwestujemy w waszą przyszłość”

Zapisanie się do newslettera

Otrzymuj informacje o nowościach i promocjach wprost do Twojej skrzynki e-mailowej:

Copyright © herbamedicus.com.pl Wszystkie prawa zastrzeżone. Ta strona wykorzystuje pliki cookies.
Powered by i-systems.pl